1. Waarom een klachtenprocedure?

Het is erg belangrijk voor Beautysalon Hem en Haar om professionaliteit uit te stralen. Daarom is het fijn om te horen dat u tevreden bent, maar net zo belangrijk is dat u laat weten als u een klacht heeft. Dan treed de klachtenprocedure in werking. U maakt een melding, zodat er gekeken kan worden of er een oplossing mogelijk is.

2. Waarover kan een klacht gaan?
Een klacht kan overal over gaan. Over bijvoorbeeld de behandeling, de service, bereikbaarheid of de producten. Het is wel belangrijk dat de klacht duidelijk wordt omschreven en dat uw gegevens vermeld zijn.

3. Hoe dient u een klacht in?
Een klacht moet schriftelijk bij mij worden ingediend. Dit kan op papier, maar het makkelijkste is mij te mailen op info@hem-en-haar.nl.

Per post kan het naar:

Beautysalon Hem en Haar
t.a.v. de Klachtencommissie
Molenweg 2

9751 AH Haren

4. Hoe wordt de klacht verwerkt?
Uw klacht wordt behandeld door mij en waar nodig een onafhankelijk persoon. Het doel van het overleg is om een oplossing te zoeken voor de ingediende klacht. Mochten er vragen zijn, dan kan het zijn dat er telefonisch contact met u wordt gezocht. Vervolgens wordt u zo snel mogelijk op de hoogte gebracht van de uitkomst van het overleg, dat zal binnen veertien dag zijn.
Het streven is om een oplossing te vinden die voor beide partijen bevredigend is.

6. Vergoedingen

Een klacht over producten of de gegeven behandeling, dient zo snel mogelijk worden ingediend, doch binnen 7 dagen, op de wijze zoals eerder is aangegeven. Voor een klacht over producten wordt samen een formulier ingevuld, zodat het product kan worden vergoed of geruild. Voor een klacht over een behandeling, wordt gekeken wat de passende oplossing is. Dat kan oplopen tot het opnieuw uitvoeren van de gegeven behandeling.

7. Tot slot

Alle klachten die binnen komen, worden bijgehouden in een speciaal document. Na afhandeling van de klacht, die voor beide partijen bevredigend is, wordt deze ondertekend en opgeborgen in een speciale map. De ingebrachte klachten worden 5 jaar bewaard en daarna vernietigd.


Maak online een afspraak

Wilt u een afspraak maken voor een behandeling. Dat kan via de online agenda, bel 050-5351028 of mail naar info@hem-en-haar.nl

Ontvang elke maand als eerste de acties en aanbiedingen in je mailbox

Laatste nieuws